Direktlänk till inlägg 15 januari 2017

Längtar tills vi kan ta ut hindren igen!!

Av Sture - 15 januari 2017 13:26


Jag har så himla mycket "spring i benen"! Det här med vintervila är ingenting för mig. Längtar efter våren när alla hinder kan tas ut igen.


 



Åh, vad det ska bli kul!



 



 När jag tittar på den här filmen så har jag svårt att tänka mig att "lilla" Stina nu är mamma*skratt* Helt otroligt vad busig hon var! Vi busade hela dagarna ute i trädgården. Ja, hon är ju faktiskt busig fortfarande, fast hon är mamma.



 

Grönt gräs och Bollen och Agility!! Kan ju inte bli bättre! Men just nu så är det ju vitt ute....får vänta några månader till. Suck.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sture - 21 mars 2018 17:51



  Jag fullkomligt ÄLSKAR godismaskinen som Matte har köpt! Det är så himla roligt att TRAMPA, och sedan hämta godisarna ur maskinen! Jag blir helt galen om jag ska vara ärlig!     Matte säger att vi ska ha den till att träna "trampa", vilket...

Av Sture - 21 mars 2018 09:12


Jag försökte att få Matte att leka med oss imorse, men hon ville äta frukost sade hon. Och dricka kaffe.     Hmm...kanske kan få henne till det senare idag   Jag skulle vilja träna lite slalom också, så det ska jag nog tjata om. Hörs! #...

Av Sture - 16 mars 2018 17:17


Jösses, vad det var länge sedan jag bloggade! Har glömt bort den här bloggen helt och hållet! Men så har jag och Matte tävlat hårt hela året också, kanske är därför, men nu har jag tänk att skärpa mig.   Igår så fick Matte för sig att bada os...

Av Sture - 16 januari 2017 08:27


  Mina valpar är så små än, så de sover så mycket. De är ju bara drygt tre veckor. Riktiga julklappar var de, för de är ju födda på julaftonen.     Jag väntar på att de ska bli så stora att jag kan busa med dem! Längtar!    ...

Av Sture - 15 januari 2017 14:13

  Nu har Matte lagt ut valparna på Blocket, för det är ju inte tänkt att någon ska stanna den här gången. Det är lite för tidigt just nu, men Matte säger att hon tänker spara en valp lite senare. Jag vet inte om jag vill det...jag tycker att vi har...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards